ÖVNINGSKÖRNING OCH TRÄNING

ja då var det måndag igen, 
alla helgerna bara flyger förbi och sen tar det en evighet innan det är en ny helg.. 
ja typ så känns det faktiskt. 
men mina måndagar börjar iallafall ganska bra som jag har påpekat innan, 
jag börjar ju skolan med foto och det tycker jag ju är superkul och hela dagen blir possitiv med en bra start. 
sen på lunchen satt jag med mina underbara vänner och jag gillar hur nära vi verkligen har kommit varandra på faktiskt ganska kort tid. 
efter skolan så åkte jag hem med André och sen tog jag och pappa en sväng ute på vägarna och körde, 
jag älskar verkligen det, det är en helt ny värd och jag är faktiskt riktigt duktig. 
efter maten sen så cyklade jag ner till gymmet där jag mötte upp min kära pojkvän för ett ben pass.
så skönt det var och nu efteråt är det ännu skönare att verkligen lägga sig ner i sängen. 
jag käkade iallafall en riktig vitamin bomb när jag kom hem med en massa frukter, så gott. 
nä nu måste jag sova, godnatt på er alla. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0