SNART HELG

ja äntligen så är det snart helg och jag längtar supermycket! 
iallafall så idag har dagen varit helt okej, 
börjar 10.50 och slutar 15.15 så det är en ganska kort dag.  
jag älskar att vi aldrig har någon lång dag och idag är dagen då vi slutar senast. 
jag stannade iallafall kvar i skolan en halvtimme efter jag slutat för att vänta på André, 
medans jag väntade skrev jag även ett blogginlägg men precis innan jag skulle publicera så dog min dator och inlägget kom inte upp. 
efter jag väl kommit sen så kollade jag paradise hotell ifrån igår och sen käkade jag och cyklade ner till gymmet, 
körde ett riktigt tungt mag/rygg pass och det känns somfan nu efteråt. 
när jag sen kom hem så duschade jag och åt lite kvarg och kollade på tv, 
nu ligger jag i sängen och ska sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0