TANDSTÄLLNINGS HELVETE

ja rent ut sagt så avskyr jag verkligen min tandställning just nu.. 
jag var nämligen hos tandläkaren idag och spännde tandställningen. 
och för alla er som inte har haft tandställning så är detta fruktansvärt och gör hur ont som helst, 
jag kan verkligen inte beskriva känslan. 
det spänner i hela huvudet, hela min mun verker och jag kan inte nudda mina tänder med någonting.. 
så idag fick jag cykla ner till Ica och handla soppa som jag fick typ hälla i min för jag kan inte nudda skeden på mina tänder. 

förutom allt tjat om tandställningen så har dagen varit ganska bra,
jag började inte få ont förren ett par timmar efter jag var klar hos tandläkaren så det var iallafall skönt. 
jag åkte bussen hem med min älskling och efter det har jag suttit och tyckt otroligt synd om mig och min mun.
nä nu får jag sluta klaga och försöka sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0