VANLIG OCH GANSKA TRÅKIG DAG

herregud vad jag jag varit trött idag, 
det var längesedan jag verkligen var såhär trött och det är helt sjukt. 
sov hela vägen både till och från skolan. 
annars i skolan så hände det inte så speciellt mycket, det gör aldrig det längre.. 
och jag hatar verkligen matkön i skolan, 
man ska inte ha lunch halv ett och sen behöva stå i kö typ en kvart innan man väl får maten för att den är slut? 
iallafall så efter skolan har jag pluggat lite, 
eller ja övat lite på en redovisning som jag ska ha imorgon. 
nu sitter jag och kollar på big brother men just nu är det paus så jag passade på att uppdatera här lite. 
men nu ska jag inte dra ut på det här mer, vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0