VILKEN UNDERBAR HELG

jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår. 
jag vaknade iallafall upp igår hos mamma och käkade käkade lite frukost. 
jag tog på mig och cyklade ner till fotbollsplanerna för att döma.  
två matcher dömde jag och det blev 14-0 och 20-0 till båda veberöds lagen. 
efter att jag sen hade käkat, duschat och bytat om så cyklade jag till André och var där ett tag innan jag cyklade hem för att äta kräftor. 
det är verkligen min absoluta favorit rätt och jag åt hur mycket som hälst. 
jag cyklade direkt till André igen och sov där inatt, 
vi kollade på superbra filmer innan vi somnade. 
idag har vi tränat och legat och tagit det lugnt. 
jag kom precis hem från honom och ska sova nu för imorgon är det en ny skolvecka som väntar. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0