ALLA DESSA RUBRIKER

äntligen torsdag och sovmorgon, 
den extra timmen och kvarten jag får på torsdagar är obeskrivlig. 
det är till och med så att jag längtar mer till det än till fredagar. 
i skolan så flöt det på som det skulle, 
vi hade historia och sedan lunch direkt. 
sen visuellkommunikation och jag kan inte komma ihåg senaste gången vi verkligen jobbade hela lektionen, 
vi har alltså tre timmar lektion mer världens ballaste lärare så vi gör iprinsip ingenting mer än att snackar om allt annat. 
 
efter den lektionen så slutade vi och jag snabbade mig till stationen för att hinna min buss, 
sen hoppade även mamma på det och det var mysigt att prata med henne. 
när jag kom hem så bytade jag om och kollade på ex on the beach ifrån gårdagen.
käkade sen tidig middag för att köra pappa och hans sambo till Malmö, 
det bästa var att köra hem sen själv med riktigt hög och dunkande musik i bilen och bara sjunga så högt jag kunde. 
jag hämtade upp André och vi åkte till gymmet, 
körde ett riktigt bra och intensivt träningspass idag,
det känndes verkligen superbra. 
nu ligger jag hemma och ska precis sova så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0