ÄLSKAR DETTA VÄRDET

det underbara värdet fortsätter och hoppas det håller sig till nästa torsdag då det är Valborg. 
hej förresten, hur mår alla ni idag? 
jag har faktiskt mått väldigt bra och varit väldigt possitiv idag. 
jag åkte bussen till skolan med André och hade sedan mediepruduktion. 
vi fortsatte med våran redaktion om vår tidning och sedan jobbade vi själva med våra egna områden. 
vi hade sedan lite kort mentorstid innan vi åt lunch, 
sen satt vi ute i solen i väntan på historian. 
jag gick sedan till stationen med Patricia och satt och snackade en stund innan vi åkte hemåt, 
snackade med Frida på bussen hem och sen har jag städat mitt rum, 
kört till dalby, ätit och varit på gymmet och tränat. 
nä nu ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0