DISNEY CHANEL OCH GYMMET

jag älskar att när ett lov slutar så är det ändå en ledig dag, 
lärarna är på utbildning så vi elever är lediga. 
så jag kunde sova till elva och sedan gick jag upp och fixade mugcake till frukost,
mugcakem består av fiberhavregryn, hallon, banan, ägg, kokos och kanel. 
det är så gott och även nyttigt. 
sen la jag mig i soffan och låg där till ikväll, 
har kollat på Disney channel hela dagen och bara tagit det lugnt. 
klockan sex käkade vi middag och sedan var jag på gymmet och började träning sju.
jag har haft väldiga problem med mina knän dem senaste fyra veckorna och inte tränat ett benpass på två veckor för att vila knäna, 
så idag körde jag ett ben pass med lätta vikter bara för att komma igång och känna hur det känndes. 
snart är jag förhoppningsvis tillbaka på mina vanliga benpass. 
 
jag var hemma vid kvart i nio och hoppade då direkt in i duschen, 
sen har jag käkat äpple och melon framför tv'n och nu så börjar snart ex on the beach som jag ska kolla på sen blir det sängen och sova. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0