DÖMNING PÅ EN ONSDAG

imorse när jag väntade på bussen på sjukhuset och skulle åka till skolan så hoppade Patricia och Felicia av bussen och pratade om svenskaprovet, 
som vi tydligen skulle ha idag? 
jaha det hade jag ingen aning om trodde det var nästa onsdag. 
men efter provet iallafall så hade vi en väldigt lång håla så vi bara satt och snackade, 
sen hade vi estetiskkommunikation och sen lunch. 
 
efter engelskan som vi bara pratade en massa så åkte jag hem, 
när jag kom hem gjorde jag sallad till imorgon och sedan kollade på ex on the beach innan jag åt middag. 
sen cyklade jag ner och dömde fotbollsmatch innan jag cyklade vidare till gymmet, 
nu ligger jag i soffan och ska gå in och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0