EN BRA DAG

idag är det tisdag och det har faktiskt varit en bra dag, 
började dagen med att träffa min älskling eftersom vi åkte samma buss. 
sen hade vi mediepruduktion där vi satt i redaktion för att vi ska göra en hel tidning, 
väldigt intressant och kul tycker iallafall jag. 
sen åt jag lunch och pratade ut med dem absolut bästa tjejerna Cornelia & Patricia. 
sen satt vi ett tag och snackade innan vi hade historia, 
sen tog jag och Patricia oss till centralen tillsammans innan vi åkte åt vars ett håll hemåt. 
 
när jag kom hem så satte jag mig och kollade på gårdagens ex on the beach, 
sen kollade jag lite på youtube innan vi åt middag. 
sen bytade jag om och körde ner till gymmet, 
körde 30 minuters cardio och 90 minuters rygg/mage. 
nu är jag hemma och ska precis gå och lägga mig, 
sov gott allihopa så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0