EN OVANLIG ONSDAG

idag har varit en bra och händelserik dag.
jag gillar när det händer speciella saker på vardagar,
det lyfter upp hela veckan och ger en extra energi. 
men först var dagen som en helt normal dag i skolan, 
jag hade svenska och estetiskkommunikation och sen åt jag lunch med tjejerna i klassen. 
sen mötte jag upp Frida, Lovisa, Rebecka och Marie för att gå och ta ut pengar. 
sen kom André också och vi gick för att växla pengar, 
vi tog sedan tåget och mötte även upp Oscar. 
när vi kom till Malmö så hoppade vi av för att vänta på nästa tåg då Johan också skulle med. 
vi kom sen till Danmark och handlade en massa sprit, 
det var dock så jobbigt att bära på allt till tåget. 
när jag sen kom hem så åt vi middag direkt och sen hade min lillasyster kvarts final i DM i fotboll och dem vann med 2-1, 
jag hade med min kamera och fotograferade för att jag ska göra ett reportage på fotografiskbild och tänkte göra om denna matchen. 
nu sitter jag i soffan och kollar på welcome to sweden, 
snart ska jag gå och lägga mig. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0