FÖRLÅT, FÖRLÅT !!

ja jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på nästan en vecka, 
jag har faktiskt inte alls tänkt på att blogga. 
ni vet ju att jag nästan aldrig bloggar när jag är med André och har sovit med honom ifrån i onsdags till idag.. 
det blir en kort för varje dag så ni vet vad jag har hittat på.  
 
onsdags- firade min lillasyster hemma hos mamma, 
sen körde vi hem till André och sov där. 
torsdags- vi hade en slappar dag, jag och André, 
vi hann också med en sväng till gymmet, 
sen kollade vi även på min bonuspappas kval match i innebandy som dem vann med 6-2. 
fredags- påskfirande hemma hos André, 
var även taxi till mamma och hennes kompisar. 
lördags- åkte till Ystad där vi köpt ett sommarhus (pappa och hans sambo) 
firade påsk där med min farbror och hand familj. 
söndag- vaknade upp i Ystad brevid André och sen tog vi oss hem senare på eftermiddagen, 
jag var taxi till mamma och Filip och somnade vid halv fyra inatt med André. 
måndag (idag)- haft en till slappardag med André, 
kollat filmer och sovit länge. 
 
nu ligger jag för första gången på en vecka hemma i min egna säng, 
och nu kommer bloggen igång som den ska igen, 
det lovar jag verkligen er! 
lite bilder ifrån veckan bjuder jag också på. 
andra bilen är på en del av vårt hus i Ystad. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0