HUVUDVERK OCH SÖMN

igår när jag gick och la mig så var jag verkligen supertrött, 
men jag låg och vände och vred på mig och kollade klockan typ en gång i kvarten till klockan fyra inatt. 
när alarmet sen ringde vid sju så hade jag sån huvudverk just för att jag inte somnat dörren så sent, 
så jag bestämde mig för att stanna hemma och bli av med huvudverken. 
så jag somnade om och sen när jag väl vaknade så har jag legat i soffan med täcke och kollat på filmer och sovit. 
 
jag pluggade faktiskt också en liten stund jag skrev klart sammanfattningen som jag ska plugga på inför fotoprovet. 
när pappa hade kommit hem så tog jag på mig för att gå ut en stund och gå, 
det var så skönt och kom sen hem lagom till maten. 
nu har jag även duschat och målat naglarna och kollar just nu på tv. 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0