MAGE & RYGGPASS

känns som om denna veckan har gått väldigt snabbt, 
ja den har ju hitintills bara varit två skoldagar och idag har jag min älskade sovmorgon. 
jag kom till skolan och hade historia lektion. 
sen gick vi till matsalen och åt lunch,
så himla god kyckling i currysås. 
sen hade vi vår tre timmars långa visuellkommunikation och det var en väldigt onödig lektion idag kännde jag, 
vi gjorde verkligen inte ordentligt.
jag fick iallafall skrivit vår idrottsinlämning till imorgon, 
när jag sen åkte hem så gick bussen sönder så vi fick stanna och vänta på nästa buss när vi var halvvägs hemma. 
 
när jag väl kom hem så satte jag mig direkt och pluggade på fotoprovet till på måndag, 
körde sen ner och köpte grädde till maten innan vi kunde äta. 
sen körde jag direkt efter maten till gymmet och körde två timmars stenhård träning, 
körde mage och rygg och det var superskönt. 
nu sitter jag hemma nyduschad i soffan och har precis käkat en frukttallrik bestående av melon, banan & kiwi. 
snart ska jag sova, godnatt allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0