MÅNDAG IGEN

hur kan det vara så kallt att jag ligger med dubbla täcken var av ett duntäcke och fryser? 
hej föresten! hur mår alla ni underbara människor? 
jag ligger som sagt och fryser och håller förmodligen på att bli sjuk, 
men annars har jag mått bra idag. 
åkte till Lund en timme innan jag brukar för att jag och två kompisar skulle göra en sak. 
jag hade sedan fotografisk bild innan lunchen, 
sen hade vi estetiskkommunikation och engelska innan jag fick sätta mig på bussen hemåt. 
 
när jag väl kom hem så satte jag mig och pluggade, 
vi har nämligen fotoprov (igen!) på måndag så får börja plugga nu. 
skrev sammanfattning på 2/4 delar som vi ska ha det på, 
sen åt jag middag och körde sen ner till gymmet. 
körde ett sånt grymt pass idag, herregud så skönt. 
nu ligger jag somsagt och fryser i sängen och ska sova, 
godnatt allihopa så hörs vi imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0