MÅNDAG- VECKANS SÄMSTA DAG

idag är det måndag och en ny vecka, 
måndags morgonen är den värsta av alla och den är lika jobbig varje vecka. 
speciellt idag då jag började skolan med prov, 
det gick iallafall bra (tror jag) man kan ju aldrig veta. 
sen käkade jag lunch innan estetiskkommunikation där vi som vanligt inte gjorde något speciellt, 
sen hade vi engelska och gjorde gamla nationellaprov innan vi slutade. 
väntade en kort stund på André sen gick vi runt i stan ett tag, 
va väldigt nära på att köpa nya jeans ifrån Lee men väntar med det. 
 
när jag sen kom hem så körde jag min lillsyster till hennes träning, 
sen stack jag hem och kollade youtube innan vi åt middag. 
jag hoppade sedan in i duschen innan jag målade naglarna framför youtube, 
nu sitter jag framför tv'n och myser med min kise. 
hoppas ni haft en bra måndag, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0