NYA SKOR & TV

herregud alltså, 
imorgse när jag vakande var jag så fruktansvärt trött att jag inte orkade gå upp. 
men jag fick släpa mig upp och ta mig iväg till skolan, 
vi hade svenska och estetiskkommunikation innan vi åt lunch. 
sen efter lunchen satt vi en stor del av klassen och snackade och bara umgicks innan engelskan. 
på engelskan så skrev vi en uppsats och det gick faktiskt väldigt bra då jag visste precis vad jag skulle skriva. 
 
jag sov sedan hela vägen hem och påvägen hem svängde jag inom Ica för att hämta mina nya skor,
nya snygga sommar fest skor. 
sen efter jag kommit hem har jag bara suttit framför datorn och kollar på massa videos, 
vi har även käkat middag och sen nu sitter jag i soffan framför tv'n med pappa. 
snart går jag och lägger mig så vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0