UTERUMS HÄNG

idag var första dagen på nästan två veckor som det va skola, 
det var väldigt jobbigt att komma upp imorse men väldigt kul att träffa mina vänner igen. 
vi hade svenska och sedan estetiskkommunikation där vi bara satt och snackade, 
sen käkade vi lunch innan engelska och satt och snackade väldigt länge. 
på engelskan sen så hade vi jobbintervjuer och slutade 40 minuter tidigare, 
tror aldrig att vi har haft en hel engelska lektion nu i tvåan. 
jag åkte hem och satt mig i uterummet och pluggade, 
eller jag beställde först ett par snygga sommarfest skor sen pluggade jag. 
efter några timmar så körde jag ner och köpte mjöl och bananer innan vi åt middag. 
grillad kyckling och sommarpotatisar med sås och sallad, 
hur gott och det passade perfekt till det underbara vädret.  
 
jag hoppade sedan in i duschen innan jag satte mig i soffan och startade datorn, 
kollade på welcome to sweden som jag missade förra veckan och sedan dagens avsnitt. 
nu sitter jag framför tv'n och kollar på ex on the beach,
sen ska jag sova och imorgon har jag min underbara sovmorgon.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0