VILKEN HELG

denna helgen har varit helt fantastisk och därför har jag inte tänkt på att blogga. 
i fredags efter skolan så följde Patricia med mig hem, 
vi satt och snackade och käkade mellanmål innan vi sminkade oss. 
sen tog vi bilen och körde hem till mamma för jag skulle låna kläder av min lillasyster. 
sen hem igen och då bytade vi om och fixade iordning det sista innan vi tog bussen, 
sen var det tjejkväll hemma hos bea med tjejena i klassen. 
först va det tre rätters och sedan fortsatte kvällen med massa dans, skratt och dricka. 
jag tog sen sista bussen hem och André mötte upp mig på busshållplatsen hemma, 
jag sov hos honom och det var mysigt. 
vaknade upp brevid honom och mådde riktigt dåligt, 
mådde verkligen som jag förtjänade med gick ändå upp och år frukost med honom. 
sen låg jag och degade i sägen medans han städade och rensade ut kläder i hans rum, 
sen grillade vi korv till lunch och satt ute och käkade. 
vi spelade sen kort och tog det lugnt i deras uterum innan vi gick upp för att kolla på en film, 
efter filmen va klockan sju och vi gjorde middag och åt den sedan framför gladiatorerna. 
lite mer film tittande blev det sen innan vi båda lika trötta somnade. 
 
imorse när jag vaknade mådde jag mycket bättre, 
jag startade tv'n och kollade medans André fortfarande sov. 
vi åt sedan frukost och tog det lugnt innan jag gick hemåt, 
jag skulle plugga för vi har prov imorgon men jag hittade verkligen ingen motivation över huvud taget så gjorde en massa annat iställe. 
nu ligger jag iallafall hemma i min egen säng och ska sova, 
hoppas ni alla har haft en lika bra helg som jag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0