BARA EN LEKTION

vilket fint väder det har varit idag, 
grymt skönt att kunna gå till skolan med shorts. 
och ja jag är väldigt frusen av mig så behöver typ 25 grader för att kunna göra det. 
imorse hade jag iallafall en lång sovmorgon, 
jag och André åkte ändå in tidigare för att äta i skolan innan vi började. 
jag hade sen bara svenska från kvart i tolv till halv ett, 
sen var min skoldag över. 
jag har bara en lektion på torsdagar och det känns verkligen sä onödigt att åka in för det men jag måste göra det. 
 
jag kom iallafall hem tidigt och satt dessutom och snackade med Frida hela vägen hem, 
men när jag väl kom hem så satte jag mig framför prison break ett tag. 
jag gjorde sedan ett mellanmål bestående av äpple, kvarg, nötter och kanel som jag åt innan jag tog mig ner till gymmet. 
det blev ett rikigt bra pass, 
först körde jag cardio på löpbandet med 10% lutning sedan körde jag mage/rygg i en och en halv timme.
när jag kom hem duschade jag innan vi åt middag, 
nu ska jag precis gå och lägga mig för att orka gå upp halv sex imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0