DÖMNING

ännu en dag som jag sitter i soffan helt slut efter dagen och skriver här, 
imorse åker jag in till skolan med André. 
kom in en halv timme för tidigt men hinner inte ta en buss senare..
men jag satt ute i solen och tog det lugnt, 
sen hade vi medielektion innan jag gick till tandläkaren ännu en gång. 
men äntligen fick jag en skena som jag verkligen kan ha på mig, 
det känns bra att det blev bra efter fyra tillfällen. 
 
iallafall så efter tandläkaren åt jag lunch i skolan innan vi hade media lektion igen. 
till sist hade vi pedagogisk ledarskap den lektionen hade vi bara i tjugo minuter, 
vilket var väldigt skönt så jag kom hem ganska mycket tidigare. 
sen ikväll har jag varit och dömt en fotbollsmatch så fick lite cardio där, 
sen har jag bara varit hemma och kollat på serie. 
snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0