EN SUPERBRA HELG

då var det söndag igen, 
det är jobbigt så fort veckorna och speciellt helgerna bara springer förbi.. 
min helg har iallafall varit helt fantastiskt! 
i fredags slutade jag ett så jag gick inom i Lund och handlade till middagen innan jag åkte bussen hem, 
sen låg jag framför serie hela eftermiddagen till jag körde hem till André. 
hämtade upp honom och hand föräldrar och deras kompisar och körde in dem till Malmö, 
efter det lagade jag och André middag hemma hos mig innan vi sedan sov hos honom. 
 
igår när vi vaknade så fixade vi frukost, 
sen tog vi det lugnt innan vi körde och hämtade min lillasyster som var på skånelägrer. 
vi åkte sedan hem och snackade ett tag med mamma och Filip, 
sen körde vi hem till André och kollade upp vad vi behövde handla. 
när vi sen hade handlat började vi med middagen, 
det blev verkligen supergott och sen tog vi det lugnt resten av kvällen. 

idag har vi varit ute i solen hela dagen, 
spelat basket (jag vann verkligen inte), 
vi har solat och badat en massa i andrés trädgård och sedan även spelat en del fotboll. 
nu ligger jag helt slut i min säng och ska sova, 
vi hörs imorgon igen, godnatt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0