FULLPROPPAD HELG

då var jag tillbaka efter en helt fullproppad helg, 
i fredags när jag kom hem ifrån skolan så tog jag det lugnt ett litet tag innan jag fixade mig inför dömning. 
det verkligen öste ner regn men precis är matchen började sprack det upp och blev solsken, 
efter matchen så duschade jag hemma innan jag tog mig till André. 
jag somnade väldigt tidigt eftersom jag skulle upp och jobba, 
jag vaknade tidigt i lördags och tog mig hem så pappa kunde köra mig till tåget. 
sen jobbade jag hela dagen, 
André och hans föräldrar kom och åt hos oss och efter jag slutat jobba så körde dem mig hem. 
när vi sen kom hem och jag hade duschat och fixat mig så körde jag och André hem till mamma på middag. 
vi satt ute hela kvällen och hade det riktigt mysigt, 
sen körde jag och André hem och kollade på film. 
 
idag var det att gå upp ganska tidigt igen eftersom André skulle spela match, 
hans lag vann och han var jätteduktig. 
efter han hade spelat klart så åkte vi till Nova och åt mat sen gick vi runt och shoppade en stund, 
sen har vi bara tagit det lugnt hos André och ätit supergod middag hos honom. 
nu ligger jag hemma och ska sova för imorgon börjar jag supertidigt. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0