GYMNASIEARBETE

vilken effektiv dag jag har haft, 
den började dock med att jag försov mig för första gången någonsin. 
jag vaknade tjugo minuter för sent men hann allt jag skulle och hann i tid till skolan, 
vi hade först pedagogiskledarskap innan jag hade fotolektion. 
vi slutade 30 minuter tidigt och fick därför en lång lunch så jag hann gå och köpa lipsyl, 
sen hade vi grafiskkommunikation där vi fick sluta två timmar tidigare. 
 
när jag kom hem kollade jag några avsnitt på prison break innan jag cyklade hem till mamma och Filip, 
Filip och jag planerade gymnasiearbetet och vi fick gjort allt vi behövde göra idag. 
det tog tre och en halv timme så jag hann knappt göra något när jag kom tillbaka till pappa sen utan kollade lite på prison break och nu ligger jag helt utmattad i sängen, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0