HOS TANDLÄKAREN 2 GÅNGER IDAG

hej allihopa, hur mår ni idag? 
imorse skulle jag egentligen ha sovmorgon men fick ställa klockan på halv åtta för att ringa till tandläkaren, 
dem hade för mycket kö men när jag ringde tillbaka en timme senare så fick jag sitta i telefonkö i ca 40 minuter innan jag kom fram.. 
jag fick iallafall en tid till att kolla skenan, 
jag började skolan tjugo i tolv och sedan  efter en lektion gick jag till tandläkaren innan vi hade samhällskunskap. 
jag fick sedan gå tillbaka till tandläkaren och det fungerade fortfarande inte så att imorgon har jag en ny tid då jag ska få en specialdesignad men annorlunda material för att det ska fungera.. 
ganska drygt men det ska bli bra imorgon. 
 
pappa körde mig sen hem och jag lagade direkt middag, 
efter vi hade ätit så bytade jag om och fixade mig inför gymmet och sen stack jag ner. 
körde först cardio och sedan ben/rumpa i en och en halv timme. 
grymt skönt och nu sitter jag i soffan med pappa och ska snart gå och lägga mig, 
vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0