LANDSKRONA FOTOFESTIVALEN

hej, mår alla ni bra idag? 
jag kan berätta att just nu ligger jag i sängen och har kanske 30 grader på rummet även om jag har öppet fönster.. 
men dagen har iallafall varit helt okej, 
jag börjar redan åtta på måndags mornar med pedagogisk ledarskap.
efter den lektionen hade vi samling innan vi åkte till Landskrona, 
klassen åkte tåg medans jag, Cornelia och alice åkte med vår mentor i hans bil istället. 
sen väl i Landskrona gick vi runt på fotofestivalen och kollade i en massa timmar. 
jag personligen gillade det väldigt mycket och får mycket inspiration, 
efter vi fått gå runt och kolla själva så hade vi även en guidad tur på en och en halv timme. 
även det var väldigt bra.  
 
vi åkte sedan med vår mentor hem igen medans dem andra tog tåget, 
när jag sedan kom hem så satte jag mig framför prison break. 
jag är helt fast i den serien, 
sen har jag suttit framför den hela dagen. 
fram till nu när jag ska sova så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0