MALMÖ FF

idag är jag verkligen helt slut, 
ögonen vill verkligen inte vara öppna och jag har velat sova hela dagen. 
förutom just när jag kunde imorse.. 
jag vaknade åtta och kunde inte sova om även om jag kunde sova till halv tio, 
jag gick upp och åt frukost och kollade på prison break innan jag fixade mig. 
åkte sen till skolan och hade svenska sedan första idrottslektionen för detta året, 
vi hade först fri aktivitet då satt jag på träningscykel i 20 minuter sen masserade vi varandra. 
det var riktigt skönt med massage mitt i skoldagen, 
sen hade jag samhällslektion innan jag åkte hem. 
när jag kom hem läste jag igenom texten som vi har till imorgon innan jag åt middag och tog mig till sist till gymmet, 
körde 2 timmar ben/rumpa och det var så skönt! 
nu sitter jag hemma i soffan och kollar på när Malmö tar sig till Champions leauge. 
snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0