NI TRODDE INTE JAG SKULLE GLÖMMA ER

idag har det varit en helt galet bra dag! 
jag ställde klockan på tio i sex imorse för att kvart i åtta hade jag tid hos tandläkaren för att ta ut min tandställning. 
jag var så grymt speedad och över exalterad imorse så trodde inte att det var sant, 
under tiden hon höll på att ta av den och slipa tänderna osv så var det otroligt jobbigt. 
det gjorde riktigt ont och var allmänt obehagligt när hon skipade, 
men det var så värt det när jag fick se resultatet. 
efter 18.5 år av livet så har jag äntligen ett fint leende och behöver inte skämmas över att le längre, 
3 år med tandställning är en lång tid men nu i efterhand är det värt varenda minut som jag har plågat mig själv. 
 
efter jag var klar hos tandläkaren så gick jag till mammas jobb och var där i ca 3 timmar innan jag skulle börja skolan, 
första dagen på sista året i gymnasiet och det gick väl helt okej. 
vi gjorde inte så mycket mer än att få reda på att vi ska på Stockholms resa och schema osv.. 
efter skolan var jag en sväng hos André innan jag stack hem och nu ligger jag helt utmattad i sängen och ska sova. 
vi hörs imorgon igen, 
puss & godnatt hoppar er dag var lika bra som min. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0