TILLBAKA

jag ber så hemskt mycket om ursäkt, 
det har gått över en måndag sedan jag skrev här och jag har aldrig haft ett sånt uppehåll tidigare. 
men det har varit såhär att på sommarlovet som har varit så är nästan det ändå jag gjort att jobba, jobba och jobba lite mer. 
och när jag väl har varit lite ledig så har jag tillbringat nästan all tid med André, 
jag har bara velat ta det lugnt och umgås med honom. 
jag har iallafall haft en bra sommar och vill verkligen inte tillbaka till skolan, 
jag har även hunnit sola lite grann även om denna sommarens väder har varit det sämsta någonsin. 
festande har jag också hunnit med mellan allt jobb, 
även en utav dem absolut bästa nyheterna har jag fått reda på vilket är att imorgon ska jag ta ut min tandställning efter 3 år.
det ska bli så fruktansvärt jobbigt och ett konstant plågande men nu tar det äntligen slut, 
det ska bli så grymt skönt att bli fri ifrån tandställningen. 
så imorgon är både en toppen bra dag samtidigt som en jättejobbig eftersom att skolan börjar, 
jag vill verkligen inte tillbaka. 
men det är skönt att vara tillbaka, 
vi hörs imorgon igen och jag lovar det denna gången.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0