ALLA HJÄRTANS DAG

idag har det varit alla hjärtans dag, 
och jag vaknade såklart upp bredvid världens vackraste människa. 
igår så bloggade jag inte för att jag spenderade hela min eftermiddag/kväll och även natten med André, 
jag väntade på honom efter skolan så att vi åkte hem tillsammans. 
när vi kom hem till honom så kollade vi lite på tv och låg och pratade innan vi bestämde oss för vad vi skulle laga för middag, 
det blev hemmagjorda hamburgare med tillbehör. 
det är vi världsbäst på och dem blev så goda, 
efter vi hade lagat maten och ätit upp den så gick vi in på hans rum och kollade på lite filmer och pratade en massa. 
 
imorse vaknade jag somsagt uppbredvid världens finaste människa, 
vi åt en mysig frukost tillsammans och låg i sängen och höll om varandra framför Disney film. 
sen ikväll har det varit födelsedags firande och det var verkligen super trevligt, 
hoppas att alla ni har haft en bra alla hjärtans dag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0