ÄNNU EN SLAPPDAG

imorse när jag vaknade så låg jag kvar i sängen ett bra tag innan jag gick upp för att fixa frukost. 
jag tog sedan med den in på mitt rum och åt framför det nya the walking dead avsnittet, 
det är verkligen en underbar serie och avsnittet var superbra. 
sen läste jag hela vägmärkes boken och gjorde sen lite internett test till körkortet. 
jag fixade sedan lunch till mig själv och min lillasyster, 
vi satt sen och snackade ett tag då vi inte träffats på två veckor. 
jag gick sedan in och startade en film på datorn och somnade i sängen framför filmen, 
sen har jag övningskört med pappa och det gick superbra. 
sen åt vi en god middag innan jag satte mig och kollade på youtube, 
jag har även kollat lite på tv med pappa och nu ligger jag i sängen och ska sova.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0