ÄNTLIGEN TILLBAKA

godkväll alla underbara läsare där ute,
hur har ni mått idag? jag är fortfarande lite förkyld efter förra veckan men jag är ändå mycket bättre. 
imorse var jag så trött när jag skulle gå upp, 
men det vägdes upp när André tog bussen med mig istället för tidigare som han brukar. 
jag hade sedan en lång foto lektion på 2 och en halv timme, 
jag jobbar på med mitt modeuppslag och det kommer att komma upp bilder ifrån den plåtningen så småningom. 
jag åt sedan lunch med mina underbara vänner och sedan hade vi en lång håla så jag började kolla på unbroken, 
herregud så bra den var! 
vi hade sedan engelska innan vi slutade och då fick jag reda på att jag inte behöver stressa och känna press på nationella då hon redan sett att jag har vad som krävs för att klara kursen. 
jag väntade sedan i ca 2 minuter på André innan han också slutade, 
vi åkte hem tillsammans och när jag väl kom hem fixade jag fotoläxan innan jag satte mig och kollade på youtube kanaler.  
vid sex var det middag och en timme senare var jag på gymmet med André, 
äntligen tillbaka efter en hel veckas frånvaro pga att jag var sjuk. 
det blev ett riktigt bra benpass tillsammans med André och nu ligger jag helt utmattad efter två timmar träning i sängen, 
vi hörs imorgon igen, sovgott allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0