ATT VARA LEDIG

hej på er allihopa! hoppas att ni mår bra. 
imorse vaknade jag hemma hos mamma i min lillasysters säng, 
låg kvar en stund och kollade på tv innan jag gick upp. 
jag åt frukost med mina brödrar och min bonuspappa. 
efter frukosten var jag kvar en stund till innan jag blev körd hem till pappa, 
då satte jag mig och läste i körkortsboken innan jag åt lunch. 
jag satt och åt lunchen som bestod av taco köttfärs, grönsaker och mjölk framför tv'n och reprisen av Melodifestivalen från i lördags, 
det var någon bra låt och några riktigt dåliga.  
jag satte mig sedan igen med körkortsboken och läste ut den, 
sedan belönade jag mig själv genom att jag satte mig framför youtube och kollade runt på en massa kanaler. 
sen var det kvällsmat och jag satte mig framför datorn sen igen, 
när jag väl har fastnat där så kan jag sitta i hur många timmar som helst. 
jag tog sedan min laptop ut och satte mig hos dem andra i vardagsrummet och kollade på tv3play på stjärnorna på slottet.
och efter jag hade kollat klart på dem två avsnitten som faktiskt är ute så la jag mig nu i sängen och ska sova, 
vi hörs igen imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0