FIFTY SHADES OF GRAY

imorse ställde jag klockan för första gången på detta lovet, 
farfar och hans sambo skulle nämligen komma och hämta mig och mina systrar klockan tio. 
vi åkte då direkt till Köpenhamn för ett kort ärende innan vi åkte till emporia. 
vi gick runt och shoppade och umgicks i någon timme, 
sen satte vi oss och åt lunch och pratade en massa. 
vi gick sedan runt en liten stund till och jag fick faktiskt med mig tre tröjor hem, 
vi åkte hem och var hemma vid lite över tre. 
jag städade då mitt rum och dammsög sedan hela huset, 
sen satte jag mig och pluggade lite på teorin till körkortet innan det var middag. 
 
halv åtta satte jag mig på bussen med Frida in mot Lund, 
vi skulle se bio tillsammans och det var verkligen supermysigt. 
vi kollade på fifty shades of gray och sen var så himla bra, 
dock slutade den så att man bara måste se nästa film. 
Och det typ nu, nä men den kommer inte ut förrän om ett ganska bra tag. 
vi åkte sedan hem tillsammans och nu har jag precis lagt mig i sängen för att sova, 
hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0