HOS MAMMA

imorse när jag vaknade så låg jag kvar i sängen och pluggade lite till körkortet, 
jag gick sedan upp och åt frukost med dem andra i familjen och satt sedan en liten stund framför tv'n. 
jag gick sedan in på mitt rum igen för att plugga lite till, 
jag kollade sedan på frost filmen innan jag ringde mamma. 
hon hämtade mig och jag busade lite med mina bonus brödrar, 
jag och mamma tog en mysig promenad ute i skogen och sen umgicks vi här hemma. 
jag följde sedan med min lillasyster som är träningsinstruktör så jag följde med på hennes cirkeltränings pass, 
det var så skönt att träna. 
sen var maten klar här hemma när vi kom hem, 
efter maten hoppade jag in i duschen sen har vi suttit i soffan framför tv'n och haft det mysigt. 
snart ska jag gå upp och lägga mig.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0