MIN GRYMMA HELG

jag be rom ursäkt för min frånvaro här dem senaste dagarna men jag har haft fullt upp, 
i fredags ställde jag klockan för att cyklade till tandläkaren. 
jag hade tydligen perfekta tänker och det känndes väldigt bra. 
efter att jag var klar där cyklade jag ner till ica för att handla till kvällens tjejmiddag,
sen fixade jag mig och började duka och förbereda inför kvällen. 
vid lite i sju började dem komma och halv åtta satte vi oss för att käka förrätten, 
jag serverade faktiskt väldigt got mat och sen hade vi så jävla kul. 
mycket skratt, dans och dricka, det kan inte bli mycket bättre. 
det var en helt underbar kväll och i lördags mådda jag dock inte alls bra, 
eller ja, jag förtjänade nog inte bättre. 
 
senare på lördags eftermiddag när min bakfylla lagt sig lite till så åkte jag och familjen iväg på middag, 
det var en mysig kväll och även den kvällen blev ganska sen men mycket lugnare. 
sen igår vaknade jag av att andré ringde och berättade att dem var i sverige igen,
han har varit iväg med sin pappa i österrike på skidsemester i en vecka och jag har saknat honom så mycket. 
jag gick upp och käkade frukost och tog på mig mjukisbyxor och blev hämtade av dem.
sen mös vi hela dagen, gick på prommenad, kollade filmer och bara kramade om varandra. 
sen sov jag hos honom inatt och det var så mysigt. 
nu sitter jag i skolan på min fotolektion och är klar med mitt projekt som ska vara klart till nästa lektion, 
vi hörs senare ikväll igen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tips till nästa tjejmiddag som servitör: :) http://slaventommy.blogspot.com

2015-02-25 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0