ÖVNINGSKÖR OCH TEORI

idag har det varit första dagen på lovet som jag verkligen har gjort något bra, 
något annat än att bara ligga i sängen alltså. 
jag åt frukost framför tv'n och sen satte jag mig och pluggade på körkortet, 
jag fixade mig sedan och tog på mig ordentliga kläder. 
åt äpple och kvarg med kanel till lunch innan jag gick ner till banken, 
lämnade in och fixade det jag skulle innan jag gick vidare tilk körskolan. 
sen körde jag i två timmar och det gick superbra,
det är verkligen superkul och vi har en jättebra relation till varandra och och skoja om en massa saker i bilen medans jag kör. 
jag gick sedan hem och fortsatte med att plugga på teorin till körkortet, 
det går framåt och det känns väldig bra att det gör det. 
sen åt vi middag innan jag hoppade in i duschen. 
sen satte jag mig ännu en gång och pluggade på körkortet innan jag satte mig och kollade på youtube istället, 
nu har jag även kollat lite på tv innan jag ska gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0