PLUGG & GYM

idag är det onsdag, vilket betyder att halva skolveckan har gått. 
det känns väldigt skönt då jag verkligen längtar till helgen. 
idag så hade jag svenska lektion där vi satt och lyssnade på väldigt konstiga låtar ifrån upplysningstiden.
sen hade vi estetiskkommunikation där vi är uppdelade i halv klass och min lärare var sjuk så jag satte mig i den andra gruppens sal och kollade på the walking dead, 
ååh herregud så bra det var alltså! 
sen käkade jag lunch med världens finaste vänner innan vi hade engelska prov, 
det gick nog helt okej och hoppas verkligen att jag får godkänt. 
 
jag åkte sedan hem och satte mig för att plugga inför idrottsprovet jag har på torsdag, 
alla dessa satans prov.. 
sen åt jag middag innan jag gick ner till gymmet, 
körde en timme ben och en timme mage. 
det känndes väldigt bra och först körde jag som vanligt lite cardio på cross trainern. 
sen gick jag hem och duschade och nu sitter jag som vanligt i soffan och kollar just nu på biggest loser. 
snart ska jag sova så vi höra imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0