RISKUTBILDNING 2

godkväll alla underbara ni där ute, 
idag har jag faktiskt inte varit i skolan. 
jag fick upp 49 minuter tidigare än vad jag brukar, 
jag gick sedan ner till trafikskolan så jag var där vid tio i åtta. 
vi hade samling klockan åtta och sedan turades vi tre tjejer som skulle göra riskutbildning idag om att köra påvägen till Sturup, 
vi kom dit vid och började utbildningen vid nio med lite teori innan vi gav oss ut och körde. 
vi körde och övade på att köra i halka och det var så kul och riktigt lärorikt, 
vi var inte klara med utbildningen i Sturup förrän 12 och sen turades vi om att köra hem igen. 
 
jag kom hem till mig själv vid 13 och tog då lite lunch, 
satte mig sedan med lunchen framför unbroken och kollade klart på den. 
sedan startade jag även the fault in our stars innan pappa kom hem, 
då stack vi ut och körde en sväng. 
vi åt sedan middag innan jag satte mig med körkortsteorin, 
herregud vad svår den är alltså! 
nu har jag precis kommit hem till André och ska sova här inatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0