ROMELECUPEN OCH 18ÅRS FEST

jag har tyvärr inte bloggat i helgen och det är för att jag inte har haft tid, 
efter skolan i fredags väntade jag på André och åkte hem med honom. 
sen på kvällen överraskade jag honom genom att komma hem till honom och säga att han skulle följa med mig, 
jag bjöd honom på middag och han fick själv välja vart. 
vi sov sedan hemma hos honom och låg och pratade i flera timmar på kvällen. 
 
i lördags var klockan ställd på 6.15 och jag var nere på romelecupen 7.15 och började döma en halv timme senare. 
vi dömde till kvart i två och då var jag så trött. 
åkte hem och duschade och packade och cyklade till André, 
var med han och sov en stund innan vi åt middag. 
sen tog vi bussen till Sjöbo för 18års fest, 
så kul vi hade och dansade hela kvällen lång. 
vi blev sedan hämtade av Andrés pappa och jag somnade innan vi var utanför Sjöbo. 
 
imorse var klockan ställd på elva och jag gick upp för att fixa mig och sedan bege mig till romelecupen, 
det var finaldagen idag så bara semifinaler och finaler. 
det är så kul för då är nästan alla domare där hela dagen och sitter tillsammans och kollar hela tiden. 
min lillasyster spelade också och vann hela cupen, 
hon är verkligen så himla duktig! 
jag var sedan fanbärare på prisutdelningen och sen var romelecupen för i år slut och jag gick till André, 
tog mina saker och sedan gick jag och André tillsammans till busshållplatsen och hämtade våra cyklar ifrån igår. 
jag cyklade hem och åt, duschade och nu sitter jag i soffan och ska alldeles strax gå och lägga mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0