SOVMORGON OCH KÖRLEKTION

igårkväll fick jag reda på att min första lektion på två och en halv timme var inställd så imorse hade jag sovmorgon till 13.15, 
jag sov länge och det var verkligen så otroligt skönt. 
jag kollade på the walking dead samtidigt som jag åt frukost i sängen, 
älskar verkligen långa och mysiga morgnar. 
jag hade bara historia i en timme och sedan åkte jag hem igen, 
eller ja jag gick direkt ifrån bussen till André. 
vi låg i sängen och pratade och kollade på tv en stund innan jag gick ner till körskolan. 
hade lektion idag igen och det gick som vanligt superbra, 
efter två timmar körlektion så kom jag hem. 
åt middag och satte mig och gjorde teori test på internett, 
innan jag satte mig framför tv'n med familj. 
snart ska jag gå och lägga mig för att orka gå upp imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0