TILLBAKA I SKOLAN

jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår, 
som ni vet bloggar jag alltid precis innan jag ska somna och igår när jag satt inne på mitt rum och kollade på serier vid halv nio så gick strömmen.. 
det var helt svart i hela huset så jag ville spara batteri på min mobil, 
strömmen kom inte tillbaka förrän halv sex imorse så det var tur att jag sparade batteri. 
 
idag har jag iallafall varit i skolan, 
efter att ha varit hemma i två dagar och spenderat två dygn i min säng. 
jag hade historia och visuellkommunikation som jag fick gå lite tidigare ifrån för att hinna gå till banken innan körskolan. 
körde i två timmar inne i Lund och det gick superbra även idag, 
jag kom sedan hem vid tjugo över sex och åt middag nästan direkt. 
sen har jag kollat klart på min serie, 
omg kollat på sex hela säsonger på två och en halv vecka! 
men det är verkligen den bästa serien jag någonsin har kollat på och alla borde verkligen se denna underbara serie, 
drop dead diva heter den och den är så bra. 
nä nu ska jag sluta tjata om min serie och säga godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0