TILLBAKA TILL SKOLAN & GYMMET

idag vaknade jag av att André väckte mig för att han skulle sticka, 
jag tog på mig kläder snabbt och gick hemåt. 
åt frukost och fixade mig innan jag stack till bussen och till skolan. 
det känns alltid lika tråkigt att komma tillbaka till skolan efter ett lov, 
men jag hade det ganska bra ändå. 
vi hade fotografisk bild i två och en halv timme innan lunchen, 
vi hade sedan estetiskkommunikation och engelska innan jag fick åka hem med min pojkvän. 
 
när jag kom hem så satte jag mig och pluggade, 
både engelska till mitt prov på onsdag och på körkortet. 
efter någon timme i rummet så hade vi mat här hemma, 
efter maten bytade jag om till träningskläder och blev hämtade av André och hans pappa. 
sen blev det cardio på cross trainern innan jag körde en timmes biceps med André, 
så skönt att träna igen efter förkylning i två veckor. 
nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit kvarg med äpple och kanel, 
nu ska jag faktiskt gå in och lägga mig för jag är supertrött. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du ta körkortet?

2015-02-23 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0