TORSDAG

nu är det äntligen snart fredag, 
idag var det iallafall min favorit dag i skolan. 
vi börjar inte förrän tio i elva och jag kan sova till halv nio, 
det är verkligen så skönt att sova längre. 
jag tog bussen med min älskade André för att han försov sig, 
det var iallafall mysigt att träffas lite. 
sen hade vi historia och skulle skriva typ "prov" fast mer som en uppsats av det vi lärt oss senaste veckorna. 
det var sedan lunch och sedan hade vi visuellkommunikation, 
två och en halv timme satt jag och sökte fakta och bilder om hur olika folkgrupper tyckte om hitler. 
det gick bra och sedan gick jag i det supermysiga värdet till bussen, 
åkte buss hem med mamma och sedan hade jag körlektion i två timmar. 
det gick som vanligt superbra och nu finslipar vi bara på små detaljer.  
 
när jag sen kom hem så satte jag mig med idrotten till imorgon, 
vi har prov imorgon så jag skrev en sammanfattning på allt vi har på. 
när åt vi middag och jag satte mig sen med idrotten igen, 
nu sitter jag i soffan med pappa och kollar på tv. 
snart ska jag gå in och lägga mig och imorgon ska jag sova hos min finaste André. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0