VARFÖR SKA JAG BLI SJUK ?

imorse skulle jag stannat hemma om jag inte hade min viktiga fotografisk bild lektion, 
jag tog mig iallafall iväg till skolan och pålgades hela dagen av huvudverk och halsont..
jag hade iallafall en hyfsat kort dag vilket gjorde det helt okej. 
efter skolan åkte jag hem och bytade om till min älskade pyjamas som jag fick i julas och sedan la jag mig i sängen och kollade på serie, 
när pappa kom hem så åkte vi hem till mamma och lämnade lillasysters saker och hämtade lite av mina. 
vi åkte sedan hem igen och ja la upp alla mina födelsedagspresenter på sängen för att kolla igenom allt, 
jag gör alltid så efter jul och födelsedagar. 
 
jag satte mig sedan och kollade på serien igen och väntade på maten, 
vi åt sedan middag tillsammans och det var supergott. 
fortsatte sedan att kollade på min älskade serie, 
nu sitter jag i soffan och kollar på klockan nio hos stjärnorna. 
snart ska jag gå in och lägga mig och hoppas på att bli frisk till imorgon, 
vi hörs imorgon. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0