VILKEN HÄNDELSERIK HELG

först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat i helgen, 
ni kommer snart att märka varför. 
i fredags slutade jag skolan elva och var hemma vid tolv, 
åt lunch och fixade mig sedan blev jag hämtad av mamma för att hjälpa till att fixa där hemma inför kvällen. 
vi firade mig med mammas sida av släkten och det var supertrevligt och jag fick jättegod mat och fina presenter. 
jag och André gick sedan hem på kvällen och somnade tillsammans hemma hos honom. 
 
igår (lördag) så ställde jag klockan för att jag skulle vara på romelecupen klockan 12 och döma, 
dömde i 3,5 timmar innan jag cyklade hem och fixade mig och sedan cyklade jag till André igen. 
vi åt tacos och kollade på bröllopsbilderna som hans föräldrar fick igår, 
dem var verkligen nöjda och jag med. 
jag gick sedan ner till romelecupen igen för att kolla på min lillasyster när hon spelade, 
del vann deras grupp och slutspel är nästa söndag. 
jag gick sedan tillbaka till André igen och vi kollade på en superbra film och somnade vid tre. 
 
imorse när vi vaknade så låg vi kvar och drog oss en stund i sängen framför tv'n, 
vi åt sedan frukost innan vi la oss i sängen för att kolla på film. 
efter filmen så cyklade jag hem för att fixa mig och städa rummet, 
André och dem andra gästerna kom vid fem till oss för att fira mig med pappas sida av släkten. 
fick även idag väldigt fina presenter och supergod middag, 
gästerna har precis stuckit hem och jag och pappa sitter och kollar på tv i soffan. 
snart ska jag gå in och lägga mig och sova. 
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Kan du inte visa vad du fått för födelsedagspresenter?
Grattis förresten :)

2015-02-02 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0