2 JANUARI

jag har fortfarande inte riktigt förstått att 2014 verkligen är över, 
och att vi har börjat på ett nytt år. 
dessa två första dagarna på det nya året har iallafall varit hur underbara som helst.
jag har tillbringat all tid med världens bästa pojkvän och vi har bara legat och tagit det lugnt, 
kollat på filmer, serier, spelat en massa olika spel, ätit, och bara tagit hand om varandra. 
idag vaknade vi sent också och det har varit skönt att verkligen sovit ut nu i några dagar. 
när klockan var fem idag hämtade pappa mig och jag fixade mig för att åka iväg på kalkonmiddag, 
det var väl helt okej med helt okej människor men skulle helldre varit kvar hos André. 
nu har jag iallafall precis kommit hem och jag gick faktiskt hem och det var väldigt skönt. 
vi kollade även på när juniorkronorna vann VM kvartsfinalen mig Finland med 6-3. 
nu ligger jag i sängen och måste sova för imorgon klockan nio ska jag vara på körskolan för risk 1 utbildningen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0