2014 RESUMÉ

Beskriv året med tre ord.
roligt, heldelserikt, utmanande

Bästa köpet?
Min kamera utan tvekan! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
All of me, Rude, Salsa Tequila, Prayer in C, Try, Cheerleader, Samsara, Unbelievable

Vem har du umgåtts med mest?
André och min familj

Har du blivit bättre på något?
Jag har utväcklats en hel del inom fotograferingen

Vad var extra dåligt med året?
Att jag ångrade ganska mycket att jag inte följde med min familj till new york

Vad var extra bra?
Att jag fick en andra sommarsemeter med min pojkvän, att jag har fått äran att fotografera två bröllop och att det har gått väldigt bra för mig i skolan.

Lärde du känna några nya människor?
Väldigt många faktiskt, jag har fått upp kontakten med min gamla vän Hanna och träffat en massa nya underbara människor på fester som jag faktiskt gillar väldigt mycket. 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Ännu en gång jag fick vara bröllopsfotograf och vara fotograf på thoughets. Jag har även fått för första gången A på prov i skolan och sedan upprepat det. Jag har för första gången varit i spanien och kört väldigt mycket bil. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick ihop tillräckligt mycket pengar till att köpa min 30tusen kroners kamera, och när dem berömde mig så otoligt mycket som dem gjorde på mitt jobb. 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
På mitt jobb i Simrishamn har det varit att dem berömde mig så otroligt mycket i somras och det känndes väldigt bra. Dessutom har jag fått mina första fotograf jobb, Thoughest och sedan två börllop. 

Största framgång på det privata planet?
Jag har verkligen satt igång och är påväg mot mitt mål i träningen med min kropp, jag äter bra och slarvar inte. Jag har även tagit tag i skolan på ett sätt jag inte gjort innan och tagit tag i mitt körkort, jag har kört väldigt mycket och det går väldigt bra för mig, 

Vem saknade du?
Varje år saknar jag alltid Emilia, hon bor i Schweiz och vi träffas nästan aldrig.. Som tur var fick vi iallafall träffan en kort stund i början av jullovet då vi hittande en tid vi båda kunde träffas.


Har du haft ett förhållande under 2014?

Under hela 2014 hade jag världens finaste kille vid min sida och det vill jag ha alla år framöver.

Vart reste du under 2014?
Jag och andré tog en sväng till Danmark när vi firade vår 3års dag, jag har även varit i Spanien både i Barcelona och i Torreveija. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det är samma som tidigare frågor, men att jag fick vara bröllopsfotograf till min mammas bröllop är nog den störtsa. 

Vad tänker du göra annorlunda 2015?
Jag tänkter bara fortsätta precis som jag har gjort 2014, träna mer och äta ännu bättre.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag hoppas verkligen att det blir ett superbra år, jag fyller 18, kommer ha 4 år med André och kommer ha mitt sista sommarlov. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0