EN TRÖTT MÅNDAG

jag har hela dagen idag har jag fortfarande kännt av lördagens 18års fest för mig,
jag har varit så trött men gjort det bästa av dagen och faktiskt haft en väldigt bra  dag. 
hade fotografisk bild lektion först i 2,5 timmar och sedan lunch dör jag satt med världens bästa tjejer, 
sedan var det estetiskkommunikation och engelska och skutade nästan en timme tidigare än vad vi skulle vilket var väldigt skönt! 
väntade iallafall på min älskade André och sedan åkte vi in till Malmö en sväng, 
bokade bord på resturang till imorgon och sedan handlade jag en födelsedagspresent till mig själv på gant. 
vi åkte sedan hem och jag åt och bytade om och cyklade ner till gymmet, 
körde ett superskönt benpass med lite cardio som uppvärmning. 
nu är jag hemma och har precis duschat av mig allt svett, 
sitter i soffan och kollar på Guldbaggen och väntar på André som ska sova hos mig inatt. 
vi hörs imorgon på min stora dag, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0