FÖRSTA TRÄNINGSPASSET DETTA ÅRET

imorse vaknade jag av att jag var hur kissignödig och helst, 
jag fick bokstavligttalat springa till toaletten. 
jag satte mig sedan med två mackor vid matbordet och kollade igenom min mobiltelefon, 
som jag alltid gör varje morgon när jag äter frukost. 
jag satte mig sedan med Camilla och Gerrys bröllopsbilder och blev klar med dem, 
jag la upp vissa här för att dela med mig med alla er och det kommer en del 2 också. 
 
jag tog sedan cykeln ner till Ica och köpte kvarg, äpple och mjölk. 
jag tog sedan och åt en god lunch bestående av det jag köpte. 
jag bytade sedan om till träningskläder och cyklade till André, 
vi var hemma hos honom en stund innan vi cyklade ner till gymmet. 
jag körde först 20 minuter cardioträning på crosstrainern innan jag körde ett underbart benpass, 
det var verkligen så skönt att komma igång med träningen igen efter all julmat. 
efter att jag har varit hemma och duschat så kom jag tillbaka till André och nu har vi precis ätit mat, 
snart ska vi sätta på oss ansiktsmask och mysa tillsammans. 
ha en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0